yazarin okudugum ilk kitabiydi ve polisiye okumayi pek sevmem o yuzden biraz onyargiliydim. AMA oyle guzel aktarmis ki olaylari...
kitapta ne cok abartili ifadeler ne de dolayli uzun cumleler vardı. gercekten her kesimin okuyabilecegi, cok akıc bir kitap.
iyi ki okumusum diyor insan. herkese öneririm
aslinda kitabin ortalarinda kafam cok karisti hatta bu yuzden okumayi birakmayi bile dusundum AMA IYI KI BIRAKMAMISIM VE DEVAM ETMISIM. son bolumleri okurken cok heyecanlandim. olaylar aciklanmaya baslandiginda kafamda tum taslar yerine oturdu ve aslında okurken yasadigim kafa karisikliginin normal oldugunu fark ettim, yazar zaten boyle hissetmemizi amaclamis.