Haklısın her evlenen mutlu olmaz ama hayatın burada yaşayacaklarınla kıyaslanmayacak kadar güzel olur. Birini sevdiğin zaman mutlu olmak o kadar önemli olmaz. Bazen hayat çektirdiği acılarla bile güzeldir...
Bu akşam yaşadıklarımdan sonra solgun, bitkin, öfkeli suratım ve darmadağın saçlarımla iğrenç görünüyordum. "Aman ne yapalım... Beni çok çirkin bulurlarsa daha fazla sevinirim" diye geçirdim içimden.