Ennur Göz

Ennur Göz
@ennurgozz
İnsanoğlu bazen acıyı da sever, hem de tutkuyla!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Okumanın dışında yapacak hiçbir şeyim yoktu, yani çevremde beni ne sarıp sarmalayabilecek, ne de saygı duyabileceğim bir şey vardı.
Acı içinde yaşamak da güzel, yaşamıyormuş gibi olsan da yaşamak çok güzel.
İnsanlar yaşamda mutluluklarını değil yalnızca acılarını sayarlar.
‘Tepeye tırmandığımı sanırken yokuş aşağı gidiyormuşum. Gerçekten de olan buymuş. Toplumun gözünde yükseliyordum ama yükseldiğim ölçüde de hayat ayağımın altından kayıyormuş...’