pelitee

pelitee
@ennurp
Bu hayat bana aptalca ve öldüresiye sıkıcı geliyordu. Ve sık sık insanların merhametli ve sevgi dolu oluşunun sadece lafta kaldığını ve gerçekte kendileri de fark etmeden hayatın genel düzenine boyun eğdiklerini görüyordum.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Geri dönüp baktığımda, yaşamlarımızın ve kaderlerimizin çok küçük rastlantılara dayandığını açıkça görebiliyorum.