Sonradan gelişen aşkı ve önyargıyı çok iyi işlemiş. Aynı zamanda zombileri de katması farklı bir kitap olamsini sağlamış. Keyifle okudum. Sonunu da çok beğendim.
Tarihi hikayeleştirip anlatması olaylar hakkında daha iyi ilgi kurabilmeyi sağlamış. Tarihi keyifle okumayı sağladığı için güzel bir kitaptı diyebilirim.