Eda Kaya

Eda Kaya
@enurky
Sanma şâhım herkesi sen sâdıkâne yâr olur Herkesi sen dost mu sandın belki ol ağyâr olur
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İçinde bulunduğumuz hayatı sorgulamak yerine dönüpte kendimize “ Acaba yaşadığım hayatın kötü olmasında benim de payım var mı?” demeyi öğrenmeliyiz. Bilmeliyiz ki gelen bela sadece kendi benliğimizin kendi parmaklarımız ile kazıdığı bile isteye kendimize çizdiğimiz kör bir kaderdir. “İnsan ne yaşatır ise aynısını yaşamadan göçmeyecektir fâni ve süre biçilmiş bu dünyadan.” Peki öyleyse yaradanın hepimiz için belirli bir süre biçtiğini bildiğimiz halde niçin hâlimiz budur? Bizim için sıradan ve basit olan cümlelerin başkalarının hayatında ne kadar büyük ve acımasız yaralar açtığının farkında olduğumuz halde neden düşünemiyoruz kendimizden başka hiç kimseyi? bakın hepimiz birer alçağız. Birçoğumuz ne kadar kabul etmeyip kendimize yakıştırmasa dahi riyakâr, insanlıktan uzaklaşmış bir çeşit insan müsveddesiyiz biz gerçekten buyuz ne eksik ne fazla hepsi bu biz buyuz...