Yani film olsa dizi olsa hadi bir şekilde giderdi ama kitap olarak o kadar sayfa yazılmış ne okurken ne de bittiğinde bir duygu hissettirmedi. Ne romantik ne acıklı bir aşk hikayesi saçma sapan bir olaya bağlanmış git gelli zayıf bir hikaye diyebilirim. Bence Rosie yaşadığı aşkın heyecanıyla tüm ilgisi odağı Will'in üzerindeyken ikizi Josh'ın ölümü aslında bir kaza değil de intihar olsaydı ardından ortaya çıkan bir itiraf mektubuyla olaylar ilerleseydi daha dramatik olurdu ondan sonra Rosie ve Will'in ilişkisi bu olayla ilerleyip şekillenseydi diye bir düşünmedim değil