Kitap evet ters köşe okurken fazla sıkılmadım ama beni çok etkilemedi bazı noktaları anlamsız buldum. Giriş gelişmede olaylar detaylı uzun uzun aktarılırken sonlara doğru biraz oldu bittiye getirilmişti sanki bu yüzden de bazı şeyler havada kaldı ve fazla zorlama hissettim. Böyle olunca işin büyüsü bozuluyor yoksa kurgu bakımından özgün bir hikaye ama kitap bitince boş boş duvara baktırmadı sonunu tahmin edemesem de bir şeyler olmamıştı.