Sekiz on yıl sonra durum daha da kötüleşecek; bilmezlik büyüyecek, karanlık her yere daha çok yayılacak. O zaman halkı daha çok soyacaklar, sömürecekler.
... Çoğu zaman kendine acıyordu. "Yahu benim yaşamda işim gücüm, hem de koşulum hep böyle ağlamak mı? Dışından ağlayamazsam, içimden ağlayarak yaşamak mı?"