Ah! İnsanlar arasındaki ilişkilerin içinden çıkılmaz karmaşıklığı; her birimiz ortalıkta kendi kıstaslarımızla dolaşır ve onların üzerinden başkalarını yargılarız, bir yandan da onların kıstaslarını yanıtlamaya çalışırız -ama gizlice, hiç öyle yapıyormuş izlenimi uyandırmadan, salt kendimizmişiz, kimsenin onayına ihtiyacımız yokmuş gibi görünerek yaparız bunu...