Ahmet Özdemir

Ahmet Özdemir
@eques
Hiç kimsenin ilgisine ihtiyaç duymadığın gün olgunlaşırsın. -OSHO
Körün gözü açıldığında kırdığı ilk şey bastonudur.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
En kötü gününde teksin.Bunu unutma.
Eşi ile uyku hapı içip intihar eden Stefan Zweig’ın intihar mektubu; "Artık güneşin doğmasını bekleyecek gücüm kalmadı ama siz yeni doğacak güneşi mutlaka bekleyiniz."
Zaten intiharların çoğu başka birini cezalandırmak için yapılmıyor mu, Savcı bey ?
Vatan savaş zamanında yoksulların, savaş olmadığında zenginlerindir.