Halbuki ,gerçekleri söyleyene saldırmak yanlıştır.Gerçeklere saldırmak daha doğrudur.Bir insan,gerçeği söyleyeni yıkmakla ,gerçeğin kendisini yıkmış sayılmaz.
Zamanların en iyisiydi, zamanların en kötüsüydü, hem akıl çağıydı, hemaptallık, hem inanç devriydi, hem de kuşku, Aydınlık mevsimiydi, Karanlıkmevsimiydi, hem umut baharı, hem de umutsuzluk kışıydı, hem her şeyimizvardı, hem hiçbir şeyimiz yoktu, hepimiz ya doğruca cennete gidecektik ya da tam öteki yana...
charles-dickens-iki-sehrin-hikayesi