Adem ve Havva benim atalarım değil,
Atalarım Nuh'un gemisine de binmedi.
Rezil Lut kavmiyle hiçbir akrabalık bağımız yok!
Eşini kız kardeşim diyerek Firavun'a veren İbrahim de atam değil! Kısacası Samilerle ve tarihiyle bir ilgim yok!
Ben, Turanî kavimden Türk soyundanım! Bana Türk denmiş, Turovalı denmiş, Etrüsk denmiş, İskit denmiş, Kimmer denmiş, Saka denmiş, Hun denmiş,Avar denmiş, Göktürk denmiş, Uygur denmiş, Oğuz denmiş, denmiş de denmiş..
Atalarım medeniyet ve buluşları yaymış, Atı, oku, savaşçılığı dinsel hoşgörüyü yaymış.. İşte ben bu soydanım! Ben Türk'üm!
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
doğru birken, yanlış neden bu kadar çok ve çeşitli, hata yapma olasılığı neden bu kadar fazla?
… dikkatli olmaktan çok daha fazlası lazım,
şanslı olmak gibi,
o yüzden ben daha çok şansa inanıyorum…
erbil
“rüzgârın önüne düşmeyen âdem, yorulur”
yani;
“genel gidişe ayak direten boşuna çaba harcamış olur, bir yere varamaz.”
lakin;
yoruldum üstat,
insanların boş boş konuşmalarından,
koşuşturmalarından,
yoruldum…
sadece kendi ihtiyaçlarını güden bencil insanlardan sıkıldım…
artık ne bi çaba harcamak, ne bi yere varmak, nede kimsenin yüzünü görmek istemiyorum.
değmeyin bana…
erbil