Tanrı varsa, ki ben olmadığına gerçekten inanıyorum. insan aklının
sınırları olduğunu da bilir. Yoksulluğu, haksızlığı, açgözlülüğü, yapayalnızlığı, bütün bu karmaşayı o yaratmadı mı? Mutlaka çok iyi
niyetlerle girişmiştir bu işe, ama sonuçlar bir felaket. Tanrı varsa, bu dünyayı
erkenden terk etmeyi seçen yaratıklara karşı cömert davranacaktır, hatta
bizleri burada vakit harcamaya zorladığı için özür bile dileyebilir.
Keşke herkes kendi içsel deliliğini bilse ve onunla birlikte yaşamayı öğrense. Dünya daha kötü bir yer mi olurdu? Hayır insanlar daha yürekli daha mutlu olurdu.”