Keşke ben de ayağını kıçının altına alıp, bir eliyle çayı karıştırıp diğer eliyle çekirdek çitlerken diriliş ertuğrul izleyip dirileceğine, survivor izleyip hayatta kalabileceğine, a haber izleyip ülkenin kalkındığına ve ekonominin şahlandığına inanan insanlardan olabilseydim...