Güzel konu, yazarın dili ve betimlemeleri de muhteşem ama akıcılığı duraklatan bir şey var kitapta. İster yazarın arada bir okuyucuyla direk konuşması deyin ister gereksiz yere uzattığı bilgi verme hevesi deyin, bir şeyler böldü akışı, bu olmasaydı muhteşem bir kitaptı diyebilirim.