Bu kadar abartılmış bir kitap daha okuyamam sanırım. Ne dili, ne anlatış tarzı, ne anlattığı konu, hiçbiri olmamış. Neden bu kadar iyi puan almış onu da anlamadım. Çocuk gözünden yazılmış bildiğin çocuk kitabı bu.
Hiçbir kitaba demem ama bu tamamen zaman kaybı.