Bir oturuşta bitirdim kitabı sözü bu kitap ile gerçek oldu :).
Fugui ile birlikte onun hayatını yaşayıp, dertleriyle dertlendim. Hüzün dolu bir kitap, bunu bilerek okumak lazım.
Gece ayazında kollarında odunlarla bir köşeye oturmuş, sobasına bağıran adamın öyküsü geldi aklıma, “Bana sıcaklık verdiğin zaman sana odun atacağım,” diyordu. İşte para, sevgi, mutluluk, satış ve insan ilişkilerinde hiç kimsenin aklından çıkarmaması gereken şey, önce istediğinizi vermektir; insan sonra istediğini fazlasıyla alır.