"Zenginin zengin diye derdi olamaz. Fakirin fakir diye. Gencin genç diye. Yaşlının yaşlı diye. Kime hak lan bu dert dediğiniz şey?"
Taşı kaldırsak altından ne çıkacağını bilmediğimiz duygular, yaşanmışlıklar varken sahiden herkes mutlu mu ya da dertsiz mi? Kaç kişi göründüğü gibi? Peki ben kendim gördüğüm gibi miyim?