Başta çok sıradan gibi görünen onca olay kitap ilerledikçe yerini büyük bir gizeme bırakıyor. Hiçbir detay boşuna verilmiyor, çok saçma gibi görünen bir “cümlecik” ya da bir “tasvir” bile kitabın sonunda pat diye yüzünüze vurulabiliyor. Çok sık kitap okuyan biri olmamama nazaran beni çabucak içine çekmiş, özellikle son 150 sayfasını soluksuz okutmuştur. Kesinlikle herkese bu kitabı okumasını öneririm.