E

E
@erendny
Gökyüzüne bakmaktan nasıl vazgeçeyim?
İçimde sana bir şeyler anlatırken hep sevgilim diye seslenerek anlatıyorum… Yine sinirlenince sana susuyorum… Kokunu özledikçe çekemediğim ciğerlerime sigaranın dumanını çekiyorum… Kokumu değiştirmiyorum, mesela unutmuşsundur diye senin yerine kokluyorum hatırlaman umuduyla… Avuçlarıma bakıyorum bazen uzun uzun onların içine aldığım avuçlarını, parmaklarının ucunu öptüğümü görüyorum… Bi şarkıya dalıp gidiyorum bazen göğe bakıyorum bu sefer. Vazgeçemiyor insan. Gelsem de gelmesem de gitsen de kalsan da.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Ne Kafka Milena’sından gitti, ne de Ahmed Arif Leyla’sından. Ben gitmeyişimi onların sayfasında buldum. Fotoğrafından kirpiğini severken nasıl gelmeyeyim ben sana…
Başına ne gelirse gelsin diye aldığım sözüm sendedir.
Çok özlüyorum seni…
Ne yaşasam sana anlatma hissime biriken, çok yakınında olup uzağında kalmam ve daha bir sürü şey. Mevsimler geçti, sen geçmedin içimden.