KIŞKIRT(IL)MAK ÜSTÜNE
Bazı insanlar başkalarını kışkırtır? Derdin ne deriz bu kişilere? Derdi kendisiyledir... En çok ergenlerde görülür ama ergenlerdeki naif bir tepkidir Ergen ebeveynini kışkırtır çünkü var olmak ister, kendini ortaya koymak ister, ben de varım demek ister Ergen ebeveynini kışkırtır çünkü kışkırtılmış ebeveyni yönetmek daha kolaydır, kışkırtılmış ebeveynde mantık ve kontrol kalmaz, kontrol ergene geçer Ergen de zaten bunu istemektedir... Ergen kışkırtır çünkü ergenliğin doğasında vardır ve bu davranışı gelişimi için de gereklidir Yetişkinlerde birbirini kışkırtır, peki en çok ne zaman? -Karşıdakinin sinirlendiğini görmek istediğinde (çünkü kendisi sinirlenmiştir) -Onun mantıksız davranmasını arzuladığında (çünkü kendi düşünceleri kendini savunmaya yetmez olmaya başlamıştır) -Onun kontrolünü kaybetmesini istediğinde (çünkü kendi kontrolünü kaybetmiştir) -Onun hata yapmasını istediğinde (çünkü kendini yetersiz görmeye başlamıştır) En sonunda kışkırtıcı "ben ne yaptım ki?" sorusuyla oyununu tamamlar... "Ama sen beni kışkırttın!" demenin hiçbir manası yoktur
22 cm kafası hariç
Arkadaşlar beni kınamayın.. Herkes saçma sapan şeyler paylaşıyor bende artık burasının kitap grubu değil Facebook ve ergen libido şeysi olduğuna ikna oldum. O yüzden sex te öğrendiğim yeni pozisyonlar var. Hepsini deneyip tecrübe ettim.. İsteyene Dm den gösterebilirim.. Çıplak reskm atarım hiç sorun değil. Sikimin üzerine kitap koyarım vs Bekliyorum..
1000Kitap
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Gülben Ergen - Bu Benim Hayatım (Radio Edit)
Kuma serisi 2-5 arası bölümler
Ezo trip atan ergen gibiydi, biraz düzeldi. Kitap onun hikayeye girişiyle akmaya başladı. Beritan sahnelerine gram tahammülüm yok, direkt atlıyorum. Drama kraliçesi. Serhad, Jiyan ve Zilan'ın Beritan'ı yıkama yağlama yapması 🤮 Kuma sevicilerin (Jiyan ve Zilan) hepsinin başına nur topu gibi kuma verseler de rahatlasak. Yazarların Beritan sahnelerini detaylara boğması. Ezo'nun ailesi geldi. Hiçbir şey okumadık. Ne kadar utanmazlar! Kuzeninin üzerine kuma gelmiş, kumadan yanasın. Kitap çürümüşlük kokuyor
Ergen emojisi "😋"
Genç göstermek güzel olmak anlamına gelmez
Ben otuzlarının başında bir milenyumluyum. Küçükken herkes 30 olmayı korkunç bir şey gibi gösteriyordu ve üzüleceğimi sanıyordum ama öyle olmadı. Çünkü büyümek kötü bir şey değil ve gençlik her zaman mutluluk anlamına gelmez. (Gençlik ve spor bakanlığının etkinliklerine artık katılamayacak olmam beni yaralamıştı tabii) Yaşımı göstermeyen biriyim. Bence eğlenceli bir şey çünkü insanların tepkileri komik. Ama "Çok genç duruyorsun" bence bir iltifat değil. Kimse bana genç dedi diye "güzel" dediğini düşünmedim. Hatta yirmilerin başında ergen gibi görünmek beni çok mutlu etmemişti. Ayrıca yaşımı bilmeden bana yürüyen yetişkinlerin hepsinin sorunlu olduğunu düşünüyorsun ister istemez. "Genç göstermek" özellikle 30 yaşında veya daha genç isen tuhaf bir güzellik algısı. Neden yetişkin bir kadın erkeklerin ilgisini çekmek için çocuk gibi görünmeye çalışsın ve neden koca koca adamlar bunu çekici bulsun?!?!?! Bu iğrenç konu bir yana, nedense bizim neslin çoğunlukla daha genç gösterdiğini görüyorum. Ve bizden sonraki nesil de daha çabuk olgunlaşıyor ve belki yıpranıyor haklı olarak. Tabii istisnalar var. Bir kaç sene önce uzun sürenin ardından ilk defa 15 yaşında gösteren bir 15 yaşında çocukla karşılaştım ve sınıftaki herkesten çok küçük göründüğü için şikayet ediyordu. Peki bunları neden yazıyorum. Çünkü az önce 3 haftalık bir yorumuma yanıt geldi. Kadının biri bir videoya kendi yaşı ve görünümü hakkında bir yorum yapmıştı ve ben de "Sanırım bizim neslin özelliği, genelde z kuşağından küçük gösteriyoruz. Ben de bütün genç arkadaşlarımdan küçük görünüyorum" yazmıştım. Başka biri yanıt vermiş [İngilizceden çeviri] "İşte kendini z kuşağından genç sanan sanrılı (delulu diye yazmış bir de 🙄 ) bir milenyumlu daha. Bunu sana söylediğim için üzgünüm ama hepniz yaşlı gösteriyorsunuz
İnsan ve Hayat