Neden insanlar evlendiklerinde veya çıkmaya başladıkları tarihleri veya bunu ima edecek birlikteliklerini gösteren şeyleri profillerine koyuyorlar? Anlamıyorum. Bir ara çıktığım bir adam da yapmıştı. Böyle yapınca daha sadık olmuyorsun veya birilerinin sana yaklaşmasını engellemiş olmuyorsun. Romantik de en azından bana gelmiyor. Ergence geliyor. Ben resim koymayı bile sevmiyorum pek. Göstermelik 1-2 fotoğraf koyarsın ama bütün her şeyin ondan oluşan fotoğraflar olmak zorunda mı? Bunu da anlamıyorum mesela. Hiç eşiyle bir fotoğraf bile koymayan insanlar da garip geliyor.
1000Kitap
Daha 17 değil hep 17
Daha geçen zamanlarda okuldaki küçük yavrularımızın cânice katledilmesi olayı tazeyken yine bir gençlik yine bir lise yine bir okul dizisi... Yine öğretmene saygısızlık, Yine terbiyesizlik, Yine ergence ve ahlaktan uzak sözlerin havalı bulunması, Yine okul içerisinde kavga, Yine dersten uzak, Yine sözde aşka aralanan kapak, Yine daha öncekilerin tekrarı, Yine genç duyguların hislerine hitap, Yine bunu bilipte izleyen kesim, Yine aynı terane....
Duygu ve Düşünce
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
1000k silinen hesapların mesajlarını görünür yapmış Allahım o sohbetler ne yarrabim o kadar ergence ki kendimi kesicem
Tame Impala - The Less I Know The Better
youtu.be/2SUwOgmvzK4?is=... İnsanı dinlendiren hoş bir şarkı fakat bir o kadar da ergence sözleri var. Cehalet, mutluluktur kaidesince tercümesini yazmayacağım fakat siz de bakmadan dinlemeye devam edin. (Evet, bir çeşit ters manipülasyon tekniği kullandım.)
Ben yapamıyorum ne demek?
+ yanlış bişiy mi yaptım? - hayır + başka biri mi var? +hayır -benden mi sıkıldın? +hayır -ne oldu peki? +ben yapamıyorum, Allah'a emanet. Ergence değil , ben gerçekten anlamıyorum.
1000Kitap
Sen tam bir “helal” girlsin (ergence konuşuyor) -niye o? Eee kına da oynamıyorsun da ondan