Eksi sozluk basligi oldu kusura bakmayin ama Dunya o kadar adaletsiz bir yer ki yillarca cabaladigin seyin bir baskasinin dogdugunda sahip olmasi ve bu onun gercegi olmasi insani cok uzuyor. Bazen durup dusunuyorum onca sey hep bir hic icin mi yoksa olagan durumumu daha kaliteli hale getirmesi icin mi sonra olagan durumumdan da keyif alabildigimi fark edip oyle durmak istiyorum.