''Mektepte bize şiir ezberletmişlerdi. İnsan, yaşadığı yerlerde beraber bulunduğu insanlara görünmez ince tellerle bağlanırmış; ayrılık vaktinde bu bağlar gerilmeye, kopan keman telleri gibi acı sesler çıkarmaya başlar, her birinin gönlümüzden kopup ayrılması, bir ayrı sızı uyandırırmış. Bunu yazan şair ne kadar haklıymış.''
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Hayatı nerede ne zaman nasıl öğreneceğinizi bilemeyiz evlat! Ne kadar kültürlü, eğitimli, donanımlı olursan ol, karıncayı incitme derlerse de ben sana öncelikle insanları incitme diyorum. Herkesi veli kendini deli gör. Üstünlük taslayanları o daha çok hoş gör. Gösterdiğin tevazudur dengeyi koruyacak olan. Bir gün tesadüfen merhaba dediğin kişi de gizlidir bütün yaşantın. O an başlayacaktır kim bilir belki de hayatın. İsterse yaşın 50 olsun, geride kalan yarım asrı belki hiç hatırlamayacaksın. Hayat, ölümden bir gün önce, her an yeni bir merhaba ile başlar."