Kitap fetöyü başlangıcından beri ele alarak anlatıyor. Fakan konular atası geçişler çok sıkıcı ve alakasız. O yüzden ne okuduğunuzu anlayamıyorsunuz. Kitapta çok ciddi bir akıl problemi var. O yüzden üzülerek söylemem gerekirki hiç beğenmedim.
Yaşar kemalin hayatını ele alan kısa ve güzel bir roman. Dönemler arasını atlayarak geçmesi akıcılığı bozsada Yaşar Kemal i tanımak için okunabilecek bir kitap.