İşinizin başına her oturuşunuz da
kendinize şunları hatırlatın: Çalışarak hazzı
erteliyorum. Yanıp tutuştuğum şeye ulaşma
yolunda bir adım atıyorum. Egoma değil benliğime yatırım yapıyorum.
Çalışmak, bir kış günü herkes evlere
kapandığında, tek başına yol da olmak gibidir.
Başkalarının kazandığı alkışları, hatta
kendinizin kazanabileceği alkışları görmezden gelmek gibidir. Çalışmak, akıntıya
karşı kürek çekmek gibidir.
Gurur, gerçekten de usta bir yankesici dir.
John D. Rockefeller, genç bir adamken, bir
gece günlüğüne şunları yazmıştı: "Küçük bir
başlangıç yaptığın için, birden bir ticaret
adamı olduğunu zannediyorsun. Dikkat
etmezsen zıvanadan çıkarsın; emin adımlarla
ilerle."
Şu üç temel ilkeyi hiç unutmayın :
1) Düşün düğünüz kadar iyi ya da önemli değilsiniz
2) Şu an ki bakış açınız gerçeklik tarafından sınanacak ve muhtemelen değişecek
3)
Kitaplardan öğrendiğiniz pek çok şey tedavüden kalktı ve ya tamamen yanlış . Sistemi tıkır tıkır çalıştıranınsa şahane bir yolu var: Halihazırda başarılı olmuş insanların ve
kuruluşların yanında durun ve onlarla birlikte
hareket etmeye çalışın . Hürmet , sizi ileriye taşır.