Ayşe Ermiş

Ayşe Ermiş
@ermisayseee
‘’…Düşünmek istemediğimi düşünüyorum. Düşünmek istemediğimi düşünmemem gerek.’’Bitmek bilmeyecek mi bu ?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İçim boşalmış ve yatışmış halde, şu kullanılmamış gökyüzü altında rastgele yürüyorum.
"Yeniden kendimi hissedebilmek istiyorum. İçten ve yoğun bir duygu kurtaracak beni."
Gözlerime kadar karanlık içindeyim, buz gibi bir karanlık.
Dünya her gün aynı yüzle ortaya çıkıyorsa bunun nedeni tembelliktir sanırım.