Ayşe Ermiş

Ayşe Ermiş
@ermisayseee
Açığa vurduklarıyla tahrik eder, gizledikleriyle kışkırtırlar. Düş kurdururlar insana.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
" Artık hiçbir şey eskisi gibi değil ben de öyle "
Alıştığımız bir şeydi yaşamak.. Şimdi o dünyadan hiçbir haber yok; Yok bizi arayan, soran kimsemiz. Öylesine karanlık ki gecemiz, Ha olmuş ha olmamış penceremiz.
Ah yeniden başlamak hayata; Çocukluğa, aşka ve sanata!
Git, git benden uzak, uzak bir yere git; Ne olur, içimde her zaman bir ümit...