Kısa ama düşündürücü, basit anlatımlı ama derinlik taşıyan öykülerden oluşan zaman zaman hüzünlendiren ama en çok da özüne, kendine, çevrene, hayata bak mesajı aldığım keyifle okuduğum bir kitaptı.
.. Dünya üzerinde mutluluk vardı. Dünya üzerinde mutsuzluk da vardı. İkisi arasındaki keskin çizgiyi düşündüm. Bu keskin çizginin adına da 'tercih' dedim. Hayat tercihlerimizden ibaretti.