Besmelesiz taam yeme!", "Kötüye yoldaş olma!", "İki kişi söyleşirken dinleme!", "Sır arkadaşı ol!", "İnatçılıktan sakın!", "Haramdan kaç!", "Evden eve söz taşıma!", "İhtiyarlara hürmet et!", "Evkât-ı hamseye (beş vakit namaza) müdavemet edip, salâh-i hal ile mukayyet olup ilimle meşgul ol..."
"Açık seçik kavradığımız her şeyin varlığının tek ispatı, Tanrı'nın var olmasıdır," diyor salondaki tek seyirci. "Tanrı vardır, çünkü zihnim O'nu tasarlıyor, demek yanlış. Aksine 'Zihnim Tanrı'yı tasarlıyor, çünkü Tanrı vardır, demek gerekiyor."