..yerinden fırlayıp içeriye, ömrünün sonuna kadar ecesi olacak kadına koştu.”Onun aşkının bir saati, bir dakikası, rezaletin verdiği azap içinde geçen bütün bir hayata bedel sayılamaz mıydı?”
.. taze bahar yapraklarını sevecek halim olursa yalnız seni hatırlayarak seveceğim onları.Senin bir yanda olduğunu bilmek bana yeter.Yaşama isteğimi kaybetmeyeceğim..
Henüz çok gencim, sizi de pek fazla sevdim.Size bunu söylememeliydim, biliyorum.Temelli gidiyorum artık, boyuna acı çekmek istemiyorum.Elinizi sıkmak istemiyorum.Bana o kadar bilinçle acı çektirdiniz ki, şu anda sizi bağışlamak elimden gelmiyor.Sanırım sonradan bağışlarım..