erva

erva
@ervagztk
her şeyi düzeltmeye kalkışmanın yok ettiği.
ben, muallimliği, açlıktan ölmemek için kabul etmiştim. hesabım doğru çıkmadı. bu meslek bir gün açlıktan öldürebilir. fakat ne ziyanı var? değil mi ki, benim gönlümün şefkate olan açlığını doyuracak, kendi hayatını başkalarının saadetine vakfetmek tesellisini bana verebilecek.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
aydınlık, hasta gözleri nasıl incitiyorsa, saadet de hasta gönülleri öyle sızlatıyor
sevgi, şefkat denen şeyde ne mucizeler var yarabbi!
hayatın bir felaketten sonra daima bir saadet verdiğini, o güzel darbımeselin söylediği gibi, ayın on beşi karanlıksa, on beşinin mutlaka aydınlık olacağını bilmiyor değildim.
ümit edeyim, tahammül edeyim, güzel. ben buna razıyım, fakat niçin, neyi beklemek için?