"hani böyle karanlık bir gecede bir yokuşu inerken, bir köşeyi dönersin de deniz çıkar ya karşına.. sonra o denizde bir gemi belirir, şıkır şıkır ışıklarla geçip gider. sen sevinirsin hiç nedensiz, öyle işte.. seni tanıdığım günden beri bir gemi geçiyor içimden.."
geceler benim olsa, geceler hepimizin olsa.
gelsen de huzursuzluk başucumuzdan kalksa!
öyle bir gelsen ki, ölüm gelince aklıma,
"allah'ım, n'olur şimdi değil" desem.