erva

"insanlar böyledir işte. tam tersi bir durumla karşılaşmadıkça, içinde bulunduğumuz durumun değerini hiçbir zaman anlayamayız; durumumuzun bize getirdiği yararları da sadece bunları kaybedince görürüz."
Reklam
"peki o halde," dedim, "tanrı beni unutmadıktan sonra, bütün dünya unutsa ne olur?"
"kimileyin de bu durum tam işimin ortasında üzerime çöküverir, o zaman derin bir ah çekerek oturur, saatlerce yere bakar dururdum; bu benim için daha kötüydü, çünkü ağlayabilsem ya da derdimi söze dökebilsem, biraz açılırdım; boşandıkça üzüntüm de giderek geçerdi."
"fakat kötüye kullanılmış bir mutluluk çoğu zaman en büyük felaketlerin nedeni olur."

erva

, bir kitap okudu
Puan vermedi·336 syf.·
2019 8. kitabı
Daniel Defoe
8.1/10 · 26,8bin okunma
Reklam