Elise Kova'dan okuduğum ilk kitap. Büyülü evrenlerle ilgili hikayeler okumayı çok severim ama yazardan da evreni tanıtmasını beklerim. Irkların özellikleri, büyünün sınırları bunlar hep eksik kaldı kafamda. Olaylar fazla hızlı ilerledi ve çok daha iyi bir hikaye çıkma fırsatı kaçırıldı bence. Devam kitapları da varmış, belki de onlar daha iyidir.