gh.

gh.
@esergenc
kimisi kuyu kazar her susayan içsin diye kimisi de kuyu kazar gelen geçen düşsün diye... @---->---->---- @---->---->---- ''Yay gibi eğri olsam el üstünde tutarlar beni, ok gibi doğru olsam uzağa atarlar beni''
Bir öfkeyle numaramı değiştirdim bir gün. O zamana kadar aramadın, belki de ondan sonra da hiç aramadın. Her gün bir fotoğrafını sildim, her gün senden kalan bir anıdan kurtuldum. Tam iki yıl sürdü. İşte o ilk iki yıl canım çok yandı... Ama evimi değiştirmem çok daha uzun sürdü. Çünkü ne zaman istesen beni burada bulabilirdin. Belki özlersin, belki dayanamazsın, belki aklına eser de çat kapı gelirsin diye gidemedim bu evden. Çok bekledim seni, çok yandım, çok ağladım, çok kırıldım... Dedim ya çok zor günler geçirdim...
Reklam
Bence Doğru
Yolu sevgiden geçen herkese sesleniyorum: Lütfen sevginin üzerine basmayın!