kimisi kuyu kazar her susayan içsin diye kimisi de kuyu kazar gelen geçen düşsün diye...
@---->---->---- @---->---->----
''Yay gibi eğri olsam el üstünde tutarlar beni, ok gibi doğru olsam uzağa atarlar beni''
Bir kitabın orta yerinden başlamak gibiydi
seninle birlikte olmak..
Başını anlamadan sona yaklaşmak.
Sonunu okuyamadan uyuyakalmak..
Ve uyandığında kaldığın sayfayı karıştırmak.
İşte böyle bir şeydi seni yaşamak...
Yarım yamalak.
"0" dan başlarsın hayatına.!
"1" bakmışsın girivermiş hayatına.!
"2" de bir özlersin.!
"3" günlük ayrılık ölüm gibi gelir.!
"4" gözle beklersin.!
"5" dakika bile yeter sana; görmek istersin illa.!
"6" üstü insandır halbuki.!
"7" kat göklerde hissettirir kendini.!
"8" köşesindir mutluluktan.!
"9" doğurursun beklemekten çünki.!
"10" u seversin...!!!