Her şey kötü gittiğinde, değişimin gerçekleşebilmesi için dibe vurmamız gerekir. Çıkış yolunu bulabilmek için bazen kendimizi tuzağa düşmüş gibi hissetmemiz gerekir. kendimizle güpegündüz, ferah bir ortamda yüzleşemeyiz. Çalan şarkıyı dinleyerek radyonun ne olduğunu anlayamayız. Nasıl yapıldığını görebilmek için bazen de radyoyu kırmak gerek.
Acının ve suçluluk duygusunun, hayatın beni dağladığını, geride yaşanacak hiçbir şey kalmadığını hissediyordum. Arada şöyle bir bakıp his var mı diye çimdiklenecek eski bir yaraydım sadece.