esengül xxx

Bit tek hikayemiz var. Bütün romanlar, şiirler, içimizde o hiçbir zaman bitip tükenmeyen iyi-kötü yarışı uzerine kurulmuştur. Ve bana öyle geliyor ki, kötülük ölür ölür dirilir, iyilik ise ölümsüzdür. Kötülüğün her zaman taptaze bir görünüşü vardır, iyilik ise dünyadaki her şeyden daha cok saygidegerdir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Suna inanıyorum ki, her insan, yüzeydeki bütün zayifliklarinin altında, iyi olmak ve sevilmek ister. Gercekte, kötülüklerin çoğu, sevgiye kısa yoldan ulaşmak icin harcanan çabalardır. Bir adam öldü mü, yetenekleri, etkinliği, dehası ne olursa olsun, eğer sevilmeden ölmüşse, yaşamı boşa gitmiştir, ölümü soğuk bir dehşet olur.
İnsanın kendine olan sevgi ve saygısını elinden aldıktan sonra, bir daha ne verseniz o adamin sevgisini kazanamazsınız.
Inanilmayan bir gerçek, insani yalan kadar yaralar.
İştahın bile sınırı vardır. Bütün bir cennet ve yeryuzu pastası bile, bazen insanı doyuramaz.