Ne doğumumuz ne ölümümüz ne de doğumla ölüm arasında can çekişerek Sürdürdüğümüz hayatlar bize ait. Başkalarının isteklerinden doğuyor, başkalarının istediği gibi yaşıyor ve başkaları yüzünden ölüyoruz. Bizim sandığımız hayat bizim değil, o bizim sandığımız beden bizim değil.

Herkesin bir ilk ismi vardır, kendisinin bile bilmediği. Hepimiz o ilk ismimizi bulmak için geliriz bu dünyaya. Ama dünyada gördüklerimize kendimizi kaptırıp ismimizi aradığımızı unuturuz . O yüzden devamlı sorarız birbirimize , “ benim ne işim var burada ?”