Burayı dijital defter olarak kullanıyorum:Kitaplarımdan altı çizili cümleleri ve kendi yazmış olduklarımı paylaşıyorum.Sizden ricam; bana ait olan yazıları izin almadan(yorum kısmından) ve kaynak göstermeden kullanmayınız.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Yusuf'dun beni kör kuyulara attın
Nûr-u didârından mahrum bıraktın
Mektum bir irtiâş içindedir her zerrem
Ateş-i süzânda sabrım ile yandım
Zehr-i hasret akar dağ-ı derûnumdan
Gönlümü on yerinden dağladın
Lütf-i didâr için telehhüptedir şerâyin-i tenim
Bir âşık-ı lâl olur çıkarım bu yangından
Bu âşk-ı memnûnun püşt-i nârı sendendi
Dil-rûşenime gubâr-ı mâsiyet kondurdun
Maksadım seni eflatuna boyamaktı
Aşk-ı zülâlime afif bak ne yaptın
26/02/2026 (07:17-09:47-09:52-10:02)
En sonunda yine kalacaksın yalnız
Herkesten uzak, çorak topraklar gibi ıssız
Günleri sayacaksın günler ki
İlk yediğin tokat kadar korkunç ve acımasız
Gelmeyecek ne yolu şaşmış bir yolcu
Ne gönül sızın çalacak kapıyı ansızın
Ne anne sütü kokacak bir bebenin ağzında
Değmeyecek sinende kor gibi yanan ateşe su
Bî-vefâ görmez seni olursun heba
Sahipsizdir lisanı konuşur fütursuzca
Çatal dili yaralar bağrını şerha şerha
Bakmaz bir daha ardına kalırsın dilpâre
Süslenir Füruzân'ım mesut olur bir nâ-âşinâ
Kan damladı yaprağa payimâldir varak-ı beyza
Meylederim görsem onu hicrân-ı ebedide
Safiyeti kalmadı lâyâd olur sırr-ı süveydâ
esfarabiagls.blogspot.com
Daha fazlası bloğumda 🥰👉🏻 esfarabiagls.blogspot.com
Gülümser her şeye rağmen
Sevmek bu değil mi der
Hep mutlu olmak mı kuralı
İnsanı yalnız da bırakır bazen