gelişim derken; başkasının başarısına bok çalmayı, mümkünse o kişiyi yere sermeyi kastetmemiştik. gelişim kendinle olan savaşlarında elde edebildiğin zaferlerdi..
kimi zaman birinden uzaklaşmak. kimi zaman bu her iki taraf için de en güzelidir.. lakin bunu yalnız uzaklaşan bilir. diğeri ise ne zaman aklı başına gelirse artık..