insanları derinen tanıdıkça, paranın önemini daha iyi anlıyorsunuz. paranın önemi derken, paranın önemli olduğunu kastetmiyorum. insanların büyük ekseriyetle, kendilerine biçtiği değerin, kağıt parçaları cinsine çevrilebildiğini kastediyorum. bittabi bir ses, “ olur mu canım, para olmadan ne olabiliyor ki “ , diyebilir. evet efendim, bende katılıyorum bu duruma, maalesef. lakin büyük çoğunluk birbirinden göre göre, yanlış kopyalana kopyalana bu hâle gelindi. netice itibarıyla geldiğimiz noktada, değer dediğimiz her ne varsa para odağında, buharlaştırıldığıdır..