Kitap hakkında ki görüşüm; "ne okudum ben?"
Dünya çapında bir baş yapıt, ünü bu şekilde. Başladığım kitabı yarım bırakmama prensibim olmasaydı çoktan kitapligima geri gitmişti.Sonu en başta belli olan, Bu kadar basit bir kurguya bu kadar gereksiz ayrıntılar katarak 687 sayfa uzatmanin anlamı neydi.Sanki yazar kendi ruh halini kitaptaki karakterlere paylastirmis, sonya ve avdetna haric tüm karakterlerin ortak yapısı ani öfke patlamaları, kitap bir noktadan sonra beni yakalar düşüncesi ile bitirdim.O kadar alel acele yazilmis bir havasi varki,sanki yazar sa ki kucuk bir kurgu (sebep/sonuc )belirlemis ve etrafini 687 sayfalik gevezelikle ormus.Benim için hüsran