Sürekli başkalarını kötüleyen, eleştiren insanlar, bunu kendilerini iyi hissetmek için yaparlar. Sebep olarak ileri sürdükleri şey aslında kendilerinde vardır. Kendilerindeki o şeye temas etmemek için dışarıdan bir kötü bulup kendilerini iyi hissederler.