Çocukların içlerinde korku, endişe, kaygı, yalnızlık, sevilme, kötü bir şey olacak duygusu gibi duygular birikir ve bunlar dış dünyadan gelmez. Bu duygular onu kim doğurduysa, kim büyüttüyse ondan geçer. Çocuğun yaradılışı mizacı böyle diye bir şey yok...
"Tanrım değiştiremeyeceğim şeyleri kabullenmem, değiştirebileceğim şeyleri değiştirebilmem için cesaret ve bunları birbirinden ayırt edebilecek bilgelik ver."