Esin

Neden insanlar durup gülmüyorlardı?
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çoğunluktanım...
Yaşamanın amacı alışkanlıktı, rahatlıktı. Çoğunluk çabadan , yenilikten korkuyordu.
Öyle mi ki ?
Kadınların neden evlendiklerini anlıyorum : Yalnız kalabilmek için.
Herkes onun gibi değil miydi ? En az umutlanmaları gerektiği zamanlar en çok umarlardı.
Ayak bastığımız her yer dünyanın merkezi oluyor. Her şey bizim çevremizde dönüyor...