Zaman çizelgesine sığdırılmış bir yılı geride bıraktık. 2020 dedik geçtik ve tarihe kaydettik. Bırak sarılmayı, dokunmayı, yüzümüzü maskeleyip mimiklerimizi de kapattık.
Ağzımızı kapatıp suskunluğu maskelerle yaptik.
Mutluluğu göstermenin başka yollarına baktik ve yine şunu anladik ki gözlerle ve hislerle anlaşıp mutluluğu gozlerin ışıltısında, hüznü ise gozlerin soğukluğundan anladık.
Güzel dilekleri çizelgelerden çıkarıp her ana yaydığımiz, erteledigimiz mutlulukları her an hissettiğimiz bir yılımiz olsun...