. "Nasıl olacağını bilmiyorum ama ne olursa olsun, sen hep benimle yan."
"Yeni takıntın ben miyim?" diye güldü.
"Yol arkadaşımsın," diye yanıtladım sessizce. "Bütün yolları bu yüzden yürüyorum. Bu yüzden başka yolları merak ediyorum. Bu yüzden ayağımı daha çok gaz pedalının üzerine bastırmıyorum. Bu yüzden arabayı bir uçurumdan aşağı sürüklemiyorum. Çünkü sen yol arkadaşımsın, birlikte yürümeyi en sevdiğim insansın. Yolda olmaya değersin."